De ledenvergadering stond in het teken van afscheid nemen…
Afscheid nemen van twee trouwe bestuursleden, Bianca Huiberts en Peter van Zwieten. Bianca, als trainers coördinator (jeugd) en Peter als voorzitter. Bianca en Peter hebben de afgelopen jaren in het bestuur veel werk verzet, om onze vereniging te brengen waar we nu staan. Peter en Bianca ook vanaf deze plaats heel veel dank en we hopen en verwachten nog lang van jullie als actieve vrijwilligers bij DOKEV te mogen  genieten.

Maar ook een nieuw begin...
We verwelkomen Chris Eykelenboom in het bestuur als trainers coördinator (jeugd) en Hans van Graas als voorzitter.  Aftredend en opnieuw verkozen zijn Martien Komen (penningmeester), Petra van Dijk (jeugd coördinator) en last but not least onze secretaris Sandra Homan en commissaris materieel Arie van Ham die hun functies in het bestuur (gewoon) voortzetten.

DOKEV is een mooie gezonde vereniging met een prima accommodatie, een goed en enthousiast trainerskorps en veel betrokken vrijwilligers. Voor ons als bestuur ligt er een mooie uitdaging om DOKEV ook in de toekomst een aantrekkelijke vereniging te laten zijn waar atleten (baan en weg) bij willen horen. Wij gaan die uitdaging graag aan.

Daar hebben we natuurlijk vrijwilligers voor nodig, vrijwilligers voor het (mede) organiseren van wedstrijden, (jeugd) activiteiten, schoonmaken van het clubgebouw, onderhoud, EHBO of verkeersregelaar etc. Vele handen maken licht werk, dus heb je als (ouder van) sporter naast het sporten op dit moment nog geen vrijwillige taken of wil je nog wel iets extra’s doen, meld je dan nu aan als vrijwilliger. Dit kan via de contactpagina of rechtstreeks bij één van de bestuursleden. Alvast hartelijk dank voor jullie medewerking.

“Samen maken we sporten mogelijk en leuker!”

Graag tot ons volgende blog met hopelijk vele nieuwe vrijwilligers…..

Hans van Graas

P.s. Jan Kerkhof, hartelijk dank voor het schoonmaken van het bord langs het fietspad, we zijn als vereniging nu ook langs deze kant weer goed zichtbaar!!