De organisatie van onze wedstrijden kan niet zonder juryleden en om ook in de toekomst voldoende juryleden te behouden binnen de vereniging zijn wij op zoek naar jou.

Jurylid zijn gaat een stapje verder dan namen oplezen, kogels terugrollen of een verspringbak aanharken. Lijkt het jou leuk om het wedstrijdreglement goed te kennen, de uitvoering van onderdelen juist te beoordelen. als tijdwaarnemer op treden dan is dit een mooie gelegenheid om je aan te melden als (aspirant-) jurylid.
Ben je geïnteresseerd meld je dan aan om een keer mee te doen tijdens een wedstrijd samen met een van de juryleden. Om als jurylid op te treden dien je uiteindelijk een cursus te volgen bij de Atletiekunie. Dit zal via DOKEV worden georganiseerd.

Mensen die echt de smaak te pakken hebben kunnen ook doorgroeien richting wedstrijdleider, starter of scheidsrechter, en wie weet sta je zomaar bij een regionale wedstrijd of NK te jureren.