De wedstrijden zijn op de volgende datums:

-          Zaterdag 6 april bij AV Castricum (Castricum)  opgeven voor 31 maart

-          Zaterdag 13 mei (locatie nog onbekend)  opgeven voor 21 april ivm vakanties

-          Zaterdag 27 juni bij Noordkop (Den Helder) opgeven voor 3 juni

-          De eventuele finalewedstrijd is op 16 september (ergens in het land)

We hopen dat vele van jullie weer meedoen! We zijn ons er van bewust dat niet iedere ouder de tijd heeft om de hele dag mee te gaan, maar dat hoeft ook niet. Een atleet kan altijd wel met een ander mee rijden (daar wordt een indeling voor gemaakt) en door de aanwezige trainers en ouders wordt begeleiding geboden.

Graag uiterlijk 31 maart 2017 jezelf opgeven per mail voor de 1e wedstrijd (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) en aangeven welke wedstrijden je mee zou willen en kunnen doen?

Met een sportieve groet,

De jeugdtrainers!
..............................................................................................................................................……………
RETOURSTROOKJE: Pupillencompetitie 2015

Naam: .................................................................................doet mee aan de volgende wedstrijden.
               0             Zaterdag 6 april               0 meerkamp                     0 lange afstand
               0             Zaterdag 13 mei               0 meerkamp                     0 lange afstand
               0             Zaterdag 17 juni               0 meerkamp                     0 lange afstand
0            Ik kom met eigen vervoer.

0             Ik kom met eigen vervoer naar Dokev toe, en er  kunnen nog …. personen met ons mee rijden

0             Ik wil graag meerijden

Mijn e-mail adres is:………………. .…..………………………….@………………………………………………………………..
Graag opgeven via mail: