Atletiekvereniging DOKEV Anna Paulowna wil voor een breed publiek en in een veilige omgeving, de diverse onderdelen van de atletiek stimuleren en faciliteren in Anna Paulowna en omstreken. Het plezier in het sporten staat daarbij voorop. Afhankelijk van leeftijd en motivatie wordt een programma aangeboden dat is gericht op spelend sporten (jeugd), wedstrijddeelname of conditiebehoud en/of –herstel.

Door het gevarieerde aanbod in doelstelling en niveau èn de mogelijkheid om op diverse momenten gezamenlijk te trainen onder leiding van gekwalificeerd trainers, biedt Atletiekvereniging DOKEV Anna Paulowna voor elk wat wils.

Zin om een keer mee te trainen? Dat kan! Bij Atletiekvereniging DOKEV Anna Paulowna kan je vrijblijvend drie maal meetrainen vóórdat je besluit wel of geen lid te worden. Het enige dat je hoeft te doen is je sportkleding aan te trekken en je te melden bij de trainer op de avond van je keuze. De diverse mogelijkheden voor de jeugd vind je <hier> (hyperlink naar Jeugd-Trainingstijden). De trainingsinformatie voor de volwassenen staat <hier> (= hyperlink naar Senioren-Trainingsopzet).

Als je besluit lid te worden dan is het invullen en verzenden van het <Inschrijfformulier> (= hyperlink) voldoende.

Veel plezier!