18 maart 2018 Zuurbier Makelaardij Voorjaarsloop Dokev

“hardlopend het voorjaar in”
Op zondag 18 maart 2018 organiseert Atletiekvereniging DOKEV de jaarlijkse voorjaarsloop.

Dit jaar wordt deze loop weer gesponsord en mede mogelijk gemaakt door Zuurbier Makelaardij, waarvoor onze hartelijke dank.

We dagen je graag uit……

deel te nemen aan een echte polderse 5 of 10 kilometer of natuurlijk één van de andere afstanden. Het parcours is geheel verhard met asfalt, waardoor er snelle tijden gelopen kunnen worden. Dit jaar is de 5 km nieuw tijdens het evenement, deze vervangt de traditionele 6 km.

De Zuurbier Makelaardij Voorjaarsloop is er voor wedstrijdlopers en recreanten, jong en oud, leden en niet leden. Je kunt deelnemen om de prijzen, maar ook om voor jezelf gewoon een prestatie te leveren door het parcours uit te lopen of een voor jou mooie tijd neer te zetten. Kortom voor elk wat wils, iedereen is hierbij weer van harte welkom.

Ook voor de jeugd zijn er weer mooie afstanden met aan de finish een leuke herinnering. Dus daag je vriendje of vriendinnetje uit en doe lekker mee.

De start van de 5 km en de 10 km is op de Graslaan, de overige afstanden starten vanaf de atletiekbaan bij DOKEV. De finish is voor alle afstanden bij de atletiekbaan van DOKEV.

10 km:

Na de start op de Graslaan sla je linksaf naar de Ewijcksvaart, daarna naar de Meerweg, Caloriepad, Kleiweg en Ewijcksvaart weer terug naar de finish op het terrein van DOKEV.

Inschrijven:

Vanaf 9.00 uur mogelijk bij het clubgebouw van Atletiekvereniging DOKEV, Sportpark Kleine Sluis 1, 1761 LP te Anna Paulowna. Het inschrijfgeld bedraagt € 2,50 voor de jeugd tot en met 15 en € 5,00 voor de volwassenen. De kantine is geopend en er is gelegenheid tot omkleden en douchen.

Programma:

Start:                                   Afstand:                               Leeftijd:

10.10 uur                            750 m                                   t/m 8 jaar

10.20 uur                            1,5 km                                  9 t/m 11 jaar

10:30 uur                            3,0 km                                 12 t/m 15 jaar

11.00 uur                            5,0 km                                 16 en ouder

11.00 uur                            10  km                                 Senioren