Deelname Rabobank Clubkas Campagne

Dit jaar doet atletiekvereniging DOKEV mee met de Rabobank Clubkas Campagne. Deze campagne vervangt de Rabo fietssponsortocht.

Hoe werkt de Rabobank Clubkas Campagne?

Rabobank Kop van Noord-Holland stelt in 2018 een bedrag van € 200.000,- beschikbaar die de leden van Rabobank Kop van Noord-Holland mogen verdelen over de deelnemende clubs. Elk lid brengt vijf stemmen uit (max. 2 per club). De stemperiode loopt van 8 t/m 28 mei.

Ben jij al lid van de Rabobank?
Als lid van de Rabobank mag jij straks namelijk gaan stemmen en ons stemadvies is uiteraard;
Stem op ons! Wij besteden de bijdrage aan de aanschaf van nieuw trainingsmateriaal. Ben je al lid van de Rabobank? Dan krijg je op 8 mei vanzelf je stembiljet. Ben je nog geen lid, meld je dan voor 10 april aan als lid bij de Rabobank. Dit kan als je zelf klant bent bij de bank. Lid worden kan gemakkelijk via de site
www.rabobank.nl/kvnh en is kosteloos. Lid worden kan trouwens vanaf 18 jaar.

Ons verzoek in het kort
Check of je lid bent van de Rabobank en regel dit anders voor 10 april. Vraag aan zoveel mogelijk mensen (familie/vrienden/kennissen) of ze ook lid zijn en ook op ons willen stemmen. We hopen op zoveel mogelijk steun zodat we in juni een mooie cheque kunnen ontvangen voor onze club!

Namens het bestuur, alvast bedankt!