Stemmen voor de Rabobank Clubkascampagne

www.atletiekvereniging-dokev.nl

De stemperiode van de Rabobank Clubkas Campagne is van start gegaan! De leden van de Rabobank mogen dit jaar EUR 200.000,- verdelen over alle deelnemende clubs. Atletiekvereniging DOKEV is één van de verenigingen waarop gestemd kan gaan worden. Onder het motto “Dokev gaat aan de haal met nieuw materiaal” willen wij zoveel mogelijk sponsorgeld binnen halen.

Wie mogen er stemmen?
Alle leden van Rabobank Kop van Noord-Holland die 18 jaar en ouder zijn, kunnen hun stem uitbrengen tot en met maandag 28 mei 2018. Leden hebben hun persoonlijke stemcode via de post ontvangen en kunnen daarmee online hun stem uitbrengen via www.clubkascampagne.nl/kvnh.

Wat vragen wij van jou?
Ben jezelf lid van de Rabobank, dan vragen we jou om één of twee stemmen aan onze vereniging te geven. Daarnaast vragen we je om bij familie, vrienden en kennissen na te gaan of zij lid zijn van Rabobank Kop van Noord-Holland en te vragen of zij ook op onze vereniging willen stemmen.

We hopen op zoveel mogelijk steun zodat we in juni een mooie cheque in ontvangst mogen nemen!

Namens het bestuur, alvast bedankt!

Beste Dokev leden, Op maandagavond 13 mei a.s. vindt onze jaarlijkse Algemene Ledenvergadering (ALV) plaats. Vanaf 19.45… Meer >