Prachtige opbrengst Tour de Soes 2017

Op zondag 2 juli organiseerde de Rotary Anna Paulowna voor de eerste keer de Tour de Soes in onze omgeving. Met de opbrengst van de Tour de Soes worden activiteiten en verenigingen in de omgeving gesteund. Atletiekvereniging DOKEV was dit jaar als één van de goede doelen aangewezen.

Deelnemers konden kiezen uit vier afstanden variërend van 15 tot 120 km. De start was bij Molen de Hoop in ’t Zand. Hier was het al snel een drukte van belang. Veel leden van onze atletiekvereniging hebben deze dag hun steentje bijgedragen en met heerlijk zonnig weer hun route afgelegd. Sommige in groepjes en anderen alleen, op de racefiets, mountainbike, gewone of elektrische fiets. Een zeer geslaagde en gezellige dag!

De opbrengst van deze dag werd onder de gekozen goede doelen verdeeld. En zogezegd waren wij daar één van! Op woensdag 20 september is het bedrag bekend gemaakt en hebben wij een prachtige cheque van € 1.000,- in ontvangst mogen nemen! Een hele mooie opbrengst waar we erg blij mee zijn. Het bedrag gaan we besteden aan de aanschaf van een eigen AED om voor onze leden en bezoekers een nog veiliger omgeving te creëren. We bedanken de Rotary Anna Paulowna voor deze mooie bijdrage!