Speciale Abraham en Sarah training

Op zondag 10 december organiseert Atletiekvereniging DOKEV een heel speciale training. Die dag zijn de (bijna) vijftigjarigen welkom om met elkaar het gevoel van buiten actief zijn te delen. Iedereen die geboren is in 1967 of 1968 kan hier aan meedoen. Even het gevoel van samen bewegen terughalen met leeftijdsgenoten vanuit de hele regio. Je hoeft geen lid van de vereniging te zijn om mee te doen.

Vaak staat deze leeftijdsgroep op een kantelpunt ; lichamelijk merk je (soms) dat een aantal dingen niet meer zo vanzelfsprekend gaan. Door fysiek actief te blijven leg je een goede basis voor de volgende 50 jaar. Door fysiek actief te blijven met leeftijdsgenoten leg je ook een goede basis voor de sociale contacten van de volgende 50 jaar. Die hebben we hard nodig!

Natuurlijk is iedereen op een andere manier belastbaar. De trainers en begeleiders van Atletiekvereniging DOKEV zijn prima in staat om iedereen op zijn of haar niveau een training aan te bieden. Geef bij aanmelding even aan als er specifieke dingen zijn waar rekening mee gehouden moet worden. Tijdsduur training 60 minuten. De training bestaat uit een gezamenlijke warming up met loopscholingselementen. Kern met loop- en krachtgedeelte en een gezamenlijke cooling down. Daarin aandacht voor de echte sportievelingen en de minder belastbare leeftijdsgenoten. Iedereen kan meedoen. De training kan wandelend en hardlopend gevolgd worden.

Vervolgens wordt er door de vereniging een lunch geregeld ; die kan meegenomen worden op een aansluitende wandeling. Na een uurtje training is het fijn om met elkaar even uit te wandelen. Natuurlijk bepaal je met elkaar hoe lang die wandeling zal zijn. Misschien valt er wel heel wat bij te praten…

Zondag 10 december aanvang 10.30.

Deelname is kosteloos. Locatie Atletiekvereniging DOKEV Sportpark Kleine Sluis 1 Anna Paulowna. Voor meer informatie en opgave: biancahuiberts@ziggo.nl

Hardlopend het voorjaar in door de uitgestrekte polder, met de traditionele Runnersworld Voorjaarsloop van DOKEV. Prima… Meer >

Niemand is een binnen mens! Buiten bewegen is gelukkig niet alleen voor atleten en fanatiekelingen. Iedereen kan buiten bewegen en… Meer >